ווידיאו - העשרה

קיצור הדרך לבניית רשימת תפוצה מאפס

חלק שני בסדרת המאמרים והדרכות וידאו, במסגרתה ננפץ את המיתוס הגדול של בעלי עסקים שרוצים לעשות וובינרים וחושבים שלא ניתן לעשות וובינר כשאין להם רשימת תפוצה גדולה, ונראה לכם כיצד קורה בדיוק ההיפך הגמור.

בעזרת וובינרים ניתן להגדיל את רשימת התפוצה, גם אם מתחילים את הרשימה מאפס.

 

בחלק הראשון – דיברנו על כיצד מתחילים בבניית רשימת תפוצה.

בחלק השני המובא בפניכם עכשיו – אראה לכם מהו קיצור הדרך האידיאלי לבניית רשימת תפוצה אפילו מאפס.

 

בניית רשימת תפוצה מאפס – איך עושים את זה?

אחרי שהכנו מתנה חינמית שווה, שהלקוחות שלנו ירצו לקבל ויוכלו להפיק ממנה תועלת מיידית – מתחילים לגייס את כל מי שקרוב אלינו כדי שיעזור לנו להפיץ את הבשורה, בפייסבוק או בכל דרך אחרת.

מגייסים את בני המשפחה, החברים והמכרים האישיים – אל תתביישו לפנות אליהם ולבקש מהם לעזור.

אנחנו לא מבקשים מהם לקנות, לא מבקשים מהם להירשם, אנחנו פשוט מבקשים מהם לשתף בדף הפייסבוק שלהם את המתנה החינמית המעולה שהכנו ולהמליץ לחברים שלהם להוריד אותה מתוך היכרות אישית איתנו.

זה הזמן שלהם להוכיח את החברות והעזרה ההדדית.

 

אבל לא נסתפק בחברים ובמשפחה, הרשת החברתית מספקת לנו עוד מקומות להיות בהם.

למעשה – מחייבת אותנו להיות שם.

כן, לא מספיק לפתוח עסק ולשבת לבד במשרד, צריך לשנס מותניים ולפתוח דף עסקי בפייסבוק, ליצור פרופילים ונוכחות במקומות נוספים ברשת – אתר, מאמרים, לינקדאין, טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט, יוטיוב… ואפילו להשקיע בפרסום ממומן בפייסבוק לקהל רלוונטי.

 

ולמה לפרסם בפייסבוק ולא בגוגל?

כי סביר להניח שבשלב זה הקהל שלכם נמצא שם, בפייסבוק.

בפייסבוק אנשים נמצאים כדי "לבלות", לראות מה קורה אצל אחרים, ועל הדרך הם ייתקלו בכם.

 

פרסום בגוגל מיועד לאנשים שמחפשים עכשיו משהו ספציפי.

ושם לא מציעים מתנה. שם מציעים את השרות או המוצר עצמו.

 

ובכלל … להיות ולעשות

ולמי ששואל את עצמו עכשיו בייאוש – איך אפשר להיות בכל כך הרבה מקומות ברשת יחד, למי יש זמן לעשות את הכל – אענה בכנות: לבד אי אפשר לעשות את הכל.

צריך לבחור ולעשות מה שאפשר, או להיעזר באנשים שיכולים לעשות זאת עבורכם.

אבל חייבים לעשות משהו. לבד זה לא יקרה.

 

הרשימה מתחילה להיבנות

ואז, אחרי שעשינו את כל הדברים שעליהם דיברנו, או אפילו חלק מהם – לאט לאט זה קורה: הרשימה שלכם נבנית, והיא הולכת וגדלה, ומתמלאת באנשים שהתחום שעליו אנחנו מדברים מעניין אותם, ואולי אפילו השרות שלנו מעניין אותם (!)

 

קיצור הדרך הראשון

המתנה החינמית שלכם, זו שתמגנט אליכם את המתעניינים באמת, יכולה להיות… וובינר!

 

למה וובינר זו מתנה חינמית מעולה?

  • וובינר מושך אנשים מאד מתעניינים, ולא "קצת" מתעניינים, כי צריך להשקיע זמן ולהקשיב.
  • בוובינר יש לכם הזדמנות "לבלות" עם הלקוחות שלכם הרבה זמן, חצי שעה ומעלה, מה שכמעט ולא קורה במתנות מסוג אחר. מתנות מסוג אחר אנשים נוטים לשמור ל"מחר כך" וכמעט לא עושים איתן דבר.
  • בוובינר יש לכם הזדמנות לאפשר לצופים להתחבר לשפת הגוף שלכם, לקול שלכם – ולא רק לידע שלכם.
  • וובינר – מקצר את הדרך: תהליך ההיכרות אתכם, תהליך בניית האמון – קורה בזמן קצר מאד.
  • וובינר הוא מסנן מעולה של לקוחות לא מדוייקים, כי מי שלא מתעניין – או שמראש הוא לא נרשם או שהוא מבין מהר מאד שזה לא מעניין אותו ונוטש.
  • וובינר מאפשר מעורבות של הלקוחות שלכם, הם יכולים לשאול שאלות ולקבל תשובות, הם יכולים להביע דעתם, הם יכולים להציג את עצמם בצ'ט…
  • לכן – וובינר הופך את הרשימה שלכם לרשימה איכותית מאד.

 

אני מקווה שהצלחתי להעביר את המסר – שוובינר זו מתנה חינמית מעולה, שמקצרת את הדרך להיכרות של הלקוח איתכם, שגורמת ללקוחות לבטוח בכם ושמייצרת רשימת תפוצה איכותית.

 

במאמר הבא (חלק 3 של ההדרכה) אספר לכם ממה אני התחלתי ואיך הגעתי לרשימת תפוצה של אלפי אנשים, כדי שתוכלו להעתיק את הדרך שלי.

חכו לפרקים הבאים ולסרטוני הווידיאו הבאים במיני קורס.

הירשמו לרשימת התפוצה של TheBiz ותקבלו אותם אליכם לתיבת הדואר הנכנס עם הניוזלטר

רוצים את המצגת שנילוות להדרכה זו?

מלאו את פרטיכם ואנו נשלח אליכם קישור להורדת המצגת שתישאר תמיד איתכם ואצלכם.

(כתובת המייל תשמש אותנו רק למשלוח המצגת והניוזלטרים שלנו ולא תועבר לאף גורם אחר)


מייל:

דיקלה מור - מנכ"ל עסקים טי.וי.

תואר שני במדיניות ציבורית, אונ' ת"א מומחית במוצרי וידאו שיווקיים ובעריכת ראיונות עיסקיים
info@asakim.tv
http://asakim.tv