כוחה של עקביות, וולדן לונג
האנשים המצליחים ביותר לא הגיעו למקום שאליו הגיעו משום שנמנעו מהמכשולים והמהמורות שבחיים. הם הצליחו משום שהיו להם דפוסי חשיבה המביאים לשגשוג - דפוסי חשיבה המתבטאים בעקביות.
האנשים המצליחים ביותר לא הגיעו למקום שאליו הגיעו משום שנמנעו מהמכשולים והמהמורות שבחיים. הם הצליחו משום שהיו להם דפוסי חשיבה המביאים לשגשוג - דפוסי חשיבה המתבטאים בעקביות.
ניהול הכספים של העסק וניהול הפעילויות והנכסים שביטויים בכסף, הוא המפתח לקיום העסק. מהם אותם נושאים שעליכם לשים אליהם לב, לנהל ולבקר אותם כדי שהכסף יהיה היכן שהוא צריך להיות וישמש למטרות העיסקיות שלכם.
כל מי שעוסק במכירות, גם אינו איש מכירות "קלאסי" נשחק עם הזמן ונוטה לזנוח את הכללים הבסיסיים שמובילים להצלחה מתמשכת. מהם אותם כללי יסוד שיסייעו לכם לשמר ולטפח יכולת המכירה?
מכתב מכירה טוב הינו הדרך היעילה למשוך תשומת לב של לקוחות מתעניינים ולהביא להמרתם ללקוחות רוכשים. כך נוכל לספר ללקוח לדעת מה הפתרון שאנחנו מציעים, מה יוצא לו מזה ומה עליו לעשות כדי ליהנות מהפתרון שאנחנו מציעים.
מסתבר שצרכנים נוטים לעבור למתחרים לא בגלל מחירים נמוכים יותר, כי-אם בגלל היעדר יחס מתגמל ושירות לקוחות עלוב. בואו להבין כיצד תמנעו מהלקוחות שלכם להפוך ללקוחות של המתחרים שלכם.
אל תאמינו שאינכם יכולים או יודעים למכור. בואו להבין כיצד אפשר למכור הכל לכל אחד. צריך להתכונן לכך, לתרגל את זה ובעיקר לרצות ולהאמין בכך.
הצלחתה של פגישת מכירות תלויה, במידה רבה, ביכולת שלכם לבנות ולבסס אמון, כבר בשלבים המוקדמים של הפגישה. תנו ללקוח את התחושה שאתם הוא הגורם המתאים לעשות איתו עסקים.
שותפות יכולה להיות מכפיל-כוח ומתכון טוב להצלחה, אם היא נבנית, מנוהלת ומתנהלת נכון והיא יכולה להיות מתכון די-וודאי לאובדן עיסקי וכלכלי. כיצד תיכנסו לשותפות, תשרדו אותה ותעשו עסקים טובים ומצליחים.
נפילת לקוח מרכזי גוררת בעקבותיה חשש להמשך קיומו של העסק בשל הפגיעה המיידית בתזרים המזומנים והנפילה במחזורי הפעילות. תגובה מהירה, ממוקדת ובטוחה תקטין את החשש לעתידו של העסק.
מוטיבציה היא הדלק שמניע אותנו וגורם לנו להתאמץ, להתמודד, להתפתח, ללמוד והכול במטרה להתקדם. מוטיבציה היא גם זו שמאפשרת לנו לעבור את הימים הפחות טובים. כיצד מייצרים ומשמרים מוטיבציה?
המדיה חברתית היא כלי חיוני לעסקים לצורכי חשיפה ופרסום של העסק. נוכחות במדיה במדיה החברתית תהפוך עסק למוכר יותר, תגדיל את בסיס הלקוחות שלו ובהכרח תשפיע על המכירות.
כיצד קובעים מחירים? יש להכיר, לחשב ולהעמיס את סוגי העלויות השונות - הישירות והעקיפות - שזה התמחיר, ואזי לבחור באסטרטגיית קביעת המחיר - שזה התמחור.