כותב: מערכת TheBiz

כוחה של עקביות, וולדן לונג

האנשים המצליחים ביותר לא הגיעו למקום שאליו הגיעו משום שנמנעו מהמכשולים והמהמורות שבחיים. הם הצליחו משום שהיו להם דפוסי חשיבה המביאים לשגשוג - דפוסי חשיבה המתבטאים בעקביות.

מערכת TheBiz פורסם: 06.12.2016

העקרונות בניהול כספים שחובה להכיר

ניהול הכספים של העסק וניהול הפעילויות והנכסים שביטויים בכסף, הוא המפתח לקיום העסק. מהם אותם נושאים שעליכם לשים אליהם לב, לנהל ולבקר אותם כדי שהכסף יהיה היכן שהוא צריך להיות וישמש למטרות העיסקיות שלכם.

מערכת TheBiz פורסם: 05.12.2016

הימנעו מהטעויות שעושים אנשי מכירות

כל מי שעוסק במכירות, גם אינו איש מכירות "קלאסי" נשחק עם הזמן ונוטה לזנוח את הכללים הבסיסיים שמובילים להצלחה מתמשכת. מהם אותם כללי יסוד שיסייעו לכם לשמר ולטפח יכולת המכירה?

מערכת TheBiz פורסם: 05.12.2016

כיצד כותבים מכתב שמביא לקוחות

מכתב מכירה טוב הינו הדרך היעילה למשוך תשומת לב של לקוחות מתעניינים ולהביא להמרתם ללקוחות רוכשים. כך נוכל לספר ללקוח לדעת מה הפתרון שאנחנו מציעים, מה יוצא לו מזה ומה עליו לעשות כדי ליהנות מהפתרון שאנחנו מציעים.‏

מערכת TheBiz פורסם: 01.12.2016

למה הלקוחות שלי עברו למתחרים שלי

מסתבר שצרכנים נוטים לעבור למתחרים לא בגלל מחירים נמוכים יותר, כי-אם בגלל היעדר יחס מתגמל ושירות לקוחות עלוב. בואו להבין כיצד תמנעו מהלקוחות שלכם להפוך ללקוחות של המתחרים שלכם.

מערכת TheBiz פורסם: 30.11.2016

איך תלמדו ותתאמנו למכור הכול לכל אחד

אל תאמינו שאינכם יכולים או יודעים למכור. בואו להבין כיצד אפשר למכור הכל לכל אחד. צריך להתכונן לכך, לתרגל את זה ובעיקר לרצות ולהאמין בכך.

מערכת TheBiz פורסם: 30.11.2016

ככה בונים אמון בפגישת מכירות

הצלחתה של פגישת מכירות תלויה, במידה רבה, ביכולת שלכם לבנות ולבסס ‏אמון, כבר בשלבים המוקדמים של הפגישה.‏ תנו ללקוח את התחושה שאתם הוא הגורם המתאים לעשות איתו ‏עסקים.

מערכת TheBiz פורסם: 29.11.2016

שותפות עיסקית – מתכון להצלחה או כישלון?

שותפות יכולה להיות מכפיל-כוח ומתכון טוב להצלחה, אם היא נבנית, מנוהלת ומתנהלת נכון והיא יכולה להיות מתכון די-וודאי לאובדן עיסקי וכלכלי. כיצד תיכנסו לשותפות, תשרדו אותה ותעשו עסקים טובים ומצליחים.

מערכת TheBiz פורסם: 29.11.2016

מה עושים כאשר לקוח מרכזי נופל

נפילת לקוח מרכזי גוררת בעקבותיה חשש להמשך קיומו של העסק בשל הפגיעה המיידית בתזרים המזומנים והנפילה במחזורי הפעילות. תגובה מהירה, ממוקדת ובטוחה תקטין את החשש לעתידו של העסק.

מערכת TheBiz פורסם: 29.11.2016

אלו הם ההרגלים שישמרו לכם על המוטיבציה

מוטיבציה היא הדלק שמניע אותנו וגורם לנו להתאמץ, להתמודד, להתפתח, ללמוד והכול במטרה להתקדם. מוטיבציה היא גם זו שמאפשרת לנו לעבור את הימים הפחות טובים. כיצד מייצרים ומשמרים מוטיבציה?

מערכת TheBiz פורסם: 28.11.2016

איך למצוא לקוחות באמצעות מדיה חברתית

המדיה חברתית היא כלי חיוני לעסקים לצורכי חשיפה ופרסום של העסק. נוכחות במדיה במדיה החברתית תהפוך עסק למוכר יותר, תגדיל את בסיס הלקוחות שלו ובהכרח תשפיע על המכירות.

מערכת TheBiz פורסם: 24.11.2016

כיצד קובעים מחירים – תמחיר ותמחור

כיצד קובעים מחירים? יש להכיר, לחשב ולהעמיס את סוגי העלויות השונות - הישירות והעקיפות - שזה התמחיר, ואזי לבחור באסטרטגיית קביעת המחיר - שזה התמחור.

מערכת TheBiz פורסם: 22.11.2016