אשראי לקוחות – לתת או לא לתת?
אחת מהשאלות היומיומיות איתן מתמודדים מרבית בעלי העסקים הקטנים והבינוניים עוסקת בשאלה : "לתת או לא לתת?" – האם לתת אשראי לקוחות, כמה ולמי.
אחת מהשאלות היומיומיות איתן מתמודדים מרבית בעלי העסקים הקטנים והבינוניים עוסקת בשאלה : "לתת או לא לתת?" – האם לתת אשראי לקוחות, כמה ולמי.
המדריך שמרכז עבורכם כלים ושיטות שמטרתם לגרום ליותר לקוחות לקנות מיכם ולהעדיף את השירותים והמוצרים שלכם על-פני המוצרים והשירותים של המתחרים שלכם.
אם בעבר אחד מהדברים הראשונים שיזם היה עושה עם הקמת עסק היה להדפיס כרטיס ביקור, הרי שכרטיס הביקור של היום הוא אתר האינטרנט של העסק שכבר מזמן הפך לחובה.
במציאות עיסקית, בה עסקים הפונים לעסקים אחרים (B2B), נדרשים לתת אשראי גם כאמצעי שיווק ומכירה, יש לנקוט פעולות להקטנת הסיכון וניהול האשראי.
במבחן התוצאה נמצא כי כאשר מערכות הכלים לקבלת החלטות כוללות החלטות אינטואיטיביות לצד ניתוח רציונלי ההחלטות היו יותר מוצלחות. מהי אינטואיציה וכיצד עובדים איתה?
השניות הראשונות בפגישה הן אלה הקובעות את הרושם ואת דעתו של בן-שיחנו עלינו. ולכן עלינו להסתכל, להקשיב, ללמוד ורק אז לדבר, כדי שהפגישה תגשים את מטרותיה.
יצירת תוכן למטרות שיווקיות אינה משימה קלה. כיצד תכתבו תוכן שמקיים את המטרות שעומדות בבסיס כתיבתו ומהן אותן המטרות?
ניהול עסק משפחתי הינה משימה מורכבת, בשל המאפיינים הייחודיים של עסק שכזה.
לצד יתרונות ברורים יש חסרונות מובנים והתמודדויות שאינן קיימות בעסק "רגיל".
קבלו את הכללים לניהול עסק משפחתי בהצלחה ולהצלחה.
במציאות היומיומית, המלאה באתגרים, התמודדויות, שחיקה ועומס, בעלי עסקים ויזמים נוטים לעשות שגיאות בסיסיות שמחירן יקר.
הכירו את השגיאות שלא תמיד נמצאות בראש הרשימה, אבל השלכתן כבדה.
ספרו של עו"ד גדעון פישר שנכתב במיוחד עבור המגזר העסקי בישראל ונועד להעניק, גם למי שאינו בעל הכשרה משפטית, את הכלים והמידע המעודכן והמדויק ביותר להבנת עולם הבוררות.
אחת מהדרכים היעילות ביותר ליצור בולטות בשוק תחרותי ולהביא להצלחתם והשפעתם של מאמצי השיווק, היא מיתוג העסק.
גם עסקים קטנים ובינוניים יכולים לבנות מותג.
מכול הכישורים והתכונות הנדרשים מבעל העסק, יכולת הניהול היא ודאי החשובה מכולם.
מהם חמשת העקרונות לניהול מוצלח?