מדריכים

איך למכור ללקוחות של המתחרים – המדריך

המדריך שמרכז עבורכם כלים ושיטות שמטרתם לגרום ליותר לקוחות לקנות מיכם ולהעדיף את השירותים והמוצרים שלכם על-פני המוצרים והשירותים של המתחרים שלכם.

רוצים למכור ללקוחות של המתחרים שלכם?

במדריך שתוכלו להוריד אליכם למחשב, רוכזו כלים ושיטות שמטרתם לגרום ליותר לקוחות לקנות מיכם ולהעדיף את השירותים והמוצרים שלכם על-פני המוצרים והשירותים של המתחרים שלכם.

הכלים במדריך יקנו לכם יתרון מנצח, לעומת המתחרים ויעזרו לכם לסגור עסקאות, ואפילו במחיר גבוה יותר ממה שמבקשים המתחרים שלכם.

 

תיזכרו, הפעולה היחידה שמכניסה לכם כסף לעסק זו פעולת המכירה!

 

מייל:
סלולרי:
שם פרטי:
שם משפחה:
תחום עיסוק:

הנה לפניכם קטע קצר מהמדריך:

הכללים שיגרמו ללקוחות של המתחרים שלכם לקנות מיכם

באמצעות מייל

כיום, הלקוחות חסרי סבלנות ובתרבות של הכל "כאן ועכשיו", הלקוחות לא אוהבים לחכות ולכן, כשלקוח פונה אליכם באמצעות הפייסבוק, המייל או שהשאיר לכם הודעה באתר האינטרנט שלכם, עליכם להגיב במהירות ולענות לו מיד.

ככל שתענו ללקוח מהר יותר (זו לא הוכחה שאין לכם עבודה) כך תוכלו להיות בקשר עימו כשהוא עדיין בתהליך החיפוש ותהיו הראשונים לתת לו מענה מקצועי לבעיה שלו לפני שהוא פונה למתחרים.

 

כיצד לענות ללקוח במייל?

לעיתים אינכם יכולים להתפנות מיד כשהלקוח שולח אליכם מייל, אך עליכם להגיב למייל בהזדמנות ראשונה ולעדכן את הלקוח כי קיבלתם את המייל שלו ותחזרו אליו בהקדם האפשרי.

כך הלקוח ידע שקיבלת את ההודעה, שאתם  מתייחסים אליו ויחד עם זאת אתם  עסוקים כרגע ותחזרו אליו מיד לכשתתפנו.

המלצה:

אל תשלחו הצעת מחיר ללקוח שפנה באמצעות המייל או הפייסבוק  מבלי לשוחח איתו קודם ולקבל ממנו פרטים מלאים על הצורך שלו, מכיוון שאז הצעת המחיר תיבחן רק בהיבט הכלכלי (מחיר) והלקוח לא יתייחס לערך שהוא יקבל מהמוצר / שירות שלכם.

 

פניה טלפונית

שיחת טלפון מלקוח, תמיד תתפוס אתכם לא מוכנים או עסוקים.

שימו לב!! כשאתם עונים ללקוח, עליכם להיות מרוכזים אך ורק בשיחה עם הלקוח. אל תקראו מיילים תוך כדי השיחה ואל תמשיכו לבצע את העבודה שביצעתם בעת שהלקוח התקשר.

עיזבו את כל עיסוקיכם והתרכזו רק בשיחה עם הלקוח. דרך הטלפון "שומעים" אם אתם מרוכזים בשיחה או עסוקים גם בדברים אחרים.

שיחת הטלפון היא החלק הראשון בתהליך המכירה. בשיחה עליכם לקבל מהלקוח את מירב המידע האפשרי הנוגע לצורך שלו, על מנת שתוכלו להתחיל ולתכנן את תהליך המכירה.

 

רוצים את המדריך כולו – הורידו אותו אל המחשב שלכם והוא יישאר איתכם לאורך כל הדרך.

מייל:
סלולרי:
שם פרטי:
שם משפחה:
תחום עיסוק:

מה עוד במדריך:

  • איך לענות ללקוח שמתקשר לברר פרטים;
  • הדרך הנכונה לתקשר עם לקוח באמצעות המייל;
  • מה יניע את הלקוחות לקנות אצלכם;
  • איך תנהלו תהליך רכישה עתידי;
  • איך תיבנו מגוון מוצרים ללא תחרות;
  • כיצד לקוחות שלא קונים אצלכם, יגדילו את המכירות שלכם.

 

על מחבר המדריך

עמיר קרן מפתח המתודולוגיה  "מכירות בשיטת הגישור", משלב בין הכשרתו  כמגשר מוסמך מטעם בתי המשפט לעשרות שנות עשייה בהובלת תהליכי מכירות וניהול מו"מ, כמנהל בכיר בחברות וארגונים מהגדולים במשק הישראלי.

בוגר BA  במנהל עסקים, אשר במסגרת תפקידיו הניהוליים, הוביל מאות רבות של תהליכי מכירה ומו"מ עם רשתות קמעונאיות, לקוחות פרטיים, קבלני משנה, סיטונאים ועוד.

כיום עמיר מעניק שירותי הדרכה וניהול במיקור חוץ למערכי מכירות ומלווה תהליכי מכירה ומו"מ עם לקוחות אסטרטגיים לעסקים וחברות.

 

מייל:
סלולרי:
שם פרטי:
שם משפחה:
תחום עיסוק:

מערכת TheBiz