שיווק

כיצד בונים מותג בעידן ההצפה השיווקית

כשהלקוחות שבעים ומוצפים בפרסומות ומסרים שיווקיים מכל עבר, איך נצליח לבנות מותג שיתבלט?

הרבה עסקים פשוט מותשים ומיואשים. מצד אחד הם מוצפים במילון וחצי מסרים, המגיעים מכל כיוון:  מרשימות תפוצה, ביוטיוב, בפייסבוק, במפגשי נטוורקינג, במסרונים והודעות וואטס אפ. כולם מוכרים להם ודוחפים להם.
ומצד שני כשהם מבקשים להיכנס ולפעול שיווקית, הם לא מאמינים שהם בעצמם יכולים להיכנס לזירה הכל כך צפופה הזאת, ובטח לא ברור להם איך יגיעו להם משם לקוחות. כי גם הם – החלקוחות, שבעים ואדישים, אם לא כעוסים, מרוב עומס אינפורמציה.

אז, מיהם באמת המותגים שיצליחו בעידן שבו כולם תשושים מרוב שיווק, נמאס להם לראות, לקרוא, ולעקוב?

  • מותגים מביאי בשורה – כאלה שיביאו משהו חדש עדכני שונה.
  • מותגים משפיעים – כאלה שתהיה להם אג'נדה אמיתית שתייצר השפעה, וכך יהפכו להיות ויראליים בזכות האג'נדה הלקוחות יעזרו להם להפיץ את המסר.
  • מותגים מרגשים – כאלה שיעיזו להתרגש ולרגש.
  • מותגים אמיצים – שישכילו להגיד ולעשות דברים אחרת ולא ילכו לפי הזרם.
  • מותגים בעלי יכולת טכנולוגית – כאלה שיתחברו לשיטות השיווק החדשות ויצרו באזז רציני באמצעות הדיגיטל (אין מה לעשות אתה לא שם אתה לא קיים).
  • מותגים מחוברים – כאלה שמחוברים אבל באמת לאמת הפנימית ולחזון שלהם.
  • מותגים נחושים – כאלה שמבחינתם יש רק אפשרות אחת, להצליח או להצליח.
  • מותגים עיקביים – כאלה שיחזרו על אותה אג'נדה בעקביות מבלי החילף אג'נדה בכל רגע נתון לפי משב הרוח. החלפת אג'נדה לעיתים תכופות מורידה מהאמינות של המותג.
  • מותגים בעלי חוש הומור – כאלה שיגרמו לכם לחייך כל פעם שאתם רואים את החומרים שלהם.

לסיכום, הכי חשוב שהמותגים יהפכו את הלקוחות לשותפים שלהם.

ככל שהעסקים יקשיבו ללקוחותולצרכים שלהם ויהפכו אותם להיות מעורבים בפעילות השיווקית ואף בעסק שלהם, הלקוחות יתאמצו עבורם.

כאשר הלקוחות יקבלו הקשבה והבנה מעסק, הם ישמחו לקחת חלק בהפצת המסר שלו ויעשו כל שביכולתם לעזור ולקדם את האג'נדה ויפרגנו לו ברשתות החברתיות.

אז, אם גם אתם רוצים להצליח בזירה חנוקה שלאנשים בה התפוצץ המוח, תתחילו לחדש, ולרגש!

 

נוגה וידר

מומחית למיתוג ולשיווק יצירתי
noga@up-grade.co.il