Deprecated: wp_make_content_images_responsive לא קיים מאז גרסה 5.5.0! השתמשו ב wp_filter_content_tags() במקום. in /home/thebiz/public_html/wp-includes/functions.php on line 4779
כדאיות ויעילות הפרסום בפייסבוק, כמו בכל ערוץ אחר, תלויה במספר גורמים כגון: קהל היעד, אופי העסק ותקציב השיווק / הפרסום העומד לרשות העסק. ככל שקהל היעד שלך אכן נמצא בפייסבוק כך הכדאיות של הפרסום בפייסבוק עולה. אם כבר אפיינת את קהל היעד של העסק שלך וניתן להבין שקהל זה אכן ניתן לפילוח והגדרה (לדוגמא: בני 35-50, המתעניינים בכושר גופני) הרי שניתן יהיה לאפיין מודעת פייסבוק שתדע "למצוא" את הקהל הייעודי הזה. כמובן שלמודעה טובה ככל שתהיה נדרש שמאחוריה יהיה דף נחיתה או אתר ראוי שיאפשר לקבל מהגולש את פרטי הקשר שלו – לייצר ליד.