Deprecated: wp_make_content_images_responsive לא קיים מאז גרסה 5.5.0! השתמשו ב wp_filter_content_tags() במקום. in /home/thebiz/public_html/wp-includes/functions.php on line 4779
על-מנת לקבוע את מחיר המכירה של מוצר עליך לדעת ראשית מה הייתה העלות הכוללת של ייצור אותו מוצר.
בעלויות הכוללת יש לקחת בחשבון את העלויות הישירות שהושקעו במוצר: חומרים ועבודה. על-כך יש להוסיף את ההוצאות העקיפות – כל אותן הוצאות שיש לעסק מעצם קיומו (שכר-דירה, ביטוח, הנהלת חשבונות, שיווק ופרסום, הוצאות בנק וכדומה), אותן מעמיסים על כל מוצר ומוצר באופן יחסי. (תוכלי להעמיק בנושא במאמר: תמחיר ותמחור).
לאחר שהגענו לסך העלויות עלינו להוסיף עליהן את הרווח שאנחנו מבקשים למוצר וקיבלנו את מחיר המכירה הרצוי, עליו כמובן יש להוסיף מע"מ וכך נקבל את המחיר לצרכן.
לפני שנצא ונכריז כי זה המחיר שלנו, נשווה את המחיר שקיבלנו למחיר המקובל בשוק לפריטים דומים.
אין כורח להשוות את המחיר למחיר השוק וההחלטה על-כך כרוכה גם בשאלת המיצוב שאת מבקשת לתת לעסק שלך, אבל מחיר השוק מהווה אינדיקציה ומדד ויכול להצביע על עלויות ייצור גבוהות וכדומה.
שיהיה לך בהצלחה עם העסק החדש.