כותב: טל חורש

אתם חייבים לדעת למה ואיך אנשים קונים

הבנת הלקוחות, הצרכים שלהם, ההרגלים שלהם ובעיקר למה הם קונים את מה שאנחנו מציעים, הוא המפתח להצלחה עיסקית.
אל תתרכזו שאלות "האיך" - איך אגיע ללקוחות? איך אתמחר את המוצר. שאלו את עצמכם "למה" - למה הם קונים? איך הם קונים? וכדומה וגם האיך יתבהר ויתברר.

טל חורש פורסם: 21.01.2018

גברים מ-"I DIGITAL"; נשים מ-"ZARA"

גברים ונשים חושבים אחרת ובעיקר קונים אחרת. לימדו להכיר את ההבדלים בחשיבה ובהתנהלות נשים וגברים ותוכלו לשפר ולהתאים את הפנייה שלכם לקהל היעד.

טל חורש פורסם: 16.11.2016