כותב: יורם אורגד

לדבר פחות, להקשיב יותר ולסגור עסקאות

לדבר פחות ולהקשיב יותר, זהו כלל יסוד בעולם המכירות, המאפשר ליצר דו-שיח ולהבין מה הלקוח רוצה ומחפש ולהתאים את לו את הפתרון.
הכירו את 3 כללי היסוד שהופכים את המשימה לקלה יותר.

יורם אורגד פורסם: 13.12.2016

שיח מעלית – להעביר את המסר ב-30 שניות

כאשר יש לכם רק שלושים שניות או פחות, כיצד תעבירו מסר ותקבלו את מה שאתם רוצים. מכירה? לא. פגישה! נצלו את השניות היקרות הללו להותיר רושם וטעם של עוד. אז הדרך לפגישה תהיה סלולה בפניכם. בפגישה - כבר תמכרו.

יורם אורגד פורסם: 04.12.2016

החזר כספי מובטח – זה טוב או רע?

לתת או לא לתת? החזר כספי מובטח זו הבטחה הנושאת עימה מסר של עוצמת העסק, אמינות ושקיפות. אבל לצד היתרונות יש חסרונות. האם זה מתאים לעסק שלכם? כיצד מתכוננים למהלך שכזה ומפיקים ממנו תועלת?

יורם אורגד פורסם: 04.12.2016