כותב: מערכת TheBiz

מיומנויות התקשורת שיגבירו את ההשפעה שלך

המינגלינג הוא כלי חשוב לקידום ושיווק העסק שלנו, אבל שיחות החולין הפכו צפויות ואפילו משעממות. מהם הדברים הקטנים שישנו את סגנון התקשורת שלכם ויביאו לכך שאנשים יהיו קשובים יותר לדברים שלכם, יזכרו אותם ואתכם.

מערכת TheBiz פורסם: 20.02.2018

כיצד תלמדו לקבל החלטות ולפתור בעיות

היכולות לפתור בעיות ולקבל החלטות הן מפתחות קריטיים להצלחה. בעסקים יש צורך ואף חובה לקבל החלטות, מקטנות ועד גדולות, שבסופו של דבר צריכות להתגבש לכדי פעולות. כיצד תפתחו את היכולת לקבל החלטות ולפתור בעיות.

מערכת TheBiz פורסם: 24.05.2017

ההוצאות שיזמים לא תמיד לוקחים בחשבון

יזמים שאינם מנוסים נוטים לעסוק במחשבות על הכסף והרווח שהם "הולכים לעשות" ולא בהוצאות בהן יצטרכו לשאת על-מנת לשמר את העסק. חלק ממהוצאות ברור ומוכר לכולם ועל חלקן לומדים בדרך הקשה - בהפתעה. אלו הוצאות יזמים נוטים לשכוח?

מערכת TheBiz פורסם: 23.05.2017

איך תדעו מהו "המחיר הנכון" למוצר שלכם?

קביעת המחיר של המוצר או השירותים שאנו מוכרים הוא אחד מהדברים הקשים והמורכבים ביותר בניהולו של עסק. מהם השיקולים המנחים ואיך קובעים את "המחיר הנכון"?

מערכת TheBiz פורסם: 10.05.2017

זו השאלה שתבנה לכם את התוכנית השיווקית

לפני שתשאלו את עצמכם איפה ואיך אנחנו מפרסמים, רצוי שתשאלו מי הקהל שלנו? אל מי אנחנו מכוונים? וחשוב מכך - למה הלקוחות שלנו הם בעצם הלקוחות שלנו? רק אז תוכלו לשאול, איך אנחנו מגיעים אל אותו קהל? איך אנחנו מפרסמים?

מערכת TheBiz פורסם: 01.04.2017

מהן הדרכים הלא-מילוליות להרצאה מצליחה

כאשר אנו מעבירים הרצאה או עומדים מול קהל, אנו מקפידים מאוד על התוכן ובחירת המילים, אבל נוטים לשכוח את ההיבטים הלא-מילוליים שתרומתם להצלחה קריטית.

מערכת TheBiz פורסם: 09.01.2017

אל תפסידו את המכירה שאחרי המכירה

עסקים רבים מפסידים מכירות בשל חוסר הידע או לעיתים המבוכה וחוסר הרצון בביצוע מכירות שלאחר המכירה. UPSELL, CROSS SELL וכדומה, הן טכניקות שנועדו לנצל את המומנטום ואת ההרגשה הטובה של הלקוח, לאחר ביצוע רכישה.

מערכת TheBiz פורסם: 15.12.2016

איך תזניקו את המכירות שלכם – המדריך

במדריך להזנקת המכירות תמצאו כלים לבניית המסר שלכם שיבדל אתכם למול התחרות. כלים לניהול פגישות מכירה. והכול על-מנת שתוכלו להזניק את המכירות בעסק שלכם ויגרמו ללקוחות להעדיף לרכוש מיכם ולא מהמתחרים.

מערכת TheBiz פורסם: 11.12.2016

סקרים – כל מה שצריך לשאול וחובה לדעת

סקרים הם דרך יעילה ומהירה לקבל משוב מהלקוחות, להבין מה הם חושבים, לאסוף מהם ועליהם מידע ולהבין מה הם רוצים וצריכים. סקרים מעצימים את חוויית הלקוח ומייצרים דו-שיח ועשייה ממוקדת לקוח.

מערכת TheBiz פורסם: 08.12.2016

4 הדרכים הבטוחות לאבד מכירה ולקוח

בתהליכי מכירה, יש מספר דרכים בהן ניתן להביא לקוח פוטנצייאלי אל הנקודה בה איבדנו אותו מבלי חזור. היו מודעים והמינעו מאותן טעויות ושפרו את יכולות המכירה שלכם.

מערכת TheBiz פורסם: 08.12.2016

כיצד תבטיחו שהלקוחות יחזרו עוד פעם

לקוחות חוזרים, הם הדרך הטובה והבטוחה ביותר לעשות עסקים. לקוחות שחוו את העסק שלכם והליך הרכישה שלהם קצר יותר, עם מעט מאוד שאלות והתנגדויות, אם בכלל, והעיקר, נדרשים הרבה פחות מאמצי שיווק כדי להגיע אליהם.

מערכת TheBiz פורסם: 06.12.2016