מיומנויות התקשורת שיגבירו את ההשפעה שלך
המינגלינג הוא כלי חשוב לקידום ושיווק העסק שלנו, אבל שיחות החולין הפכו צפויות ואפילו משעממות. מהם הדברים הקטנים שישנו את סגנון התקשורת שלכם ויביאו לכך שאנשים יהיו קשובים יותר לדברים שלכם, יזכרו אותם ואתכם.
המינגלינג הוא כלי חשוב לקידום ושיווק העסק שלנו, אבל שיחות החולין הפכו צפויות ואפילו משעממות. מהם הדברים הקטנים שישנו את סגנון התקשורת שלכם ויביאו לכך שאנשים יהיו קשובים יותר לדברים שלכם, יזכרו אותם ואתכם.
היכולות לפתור בעיות ולקבל החלטות הן מפתחות קריטיים להצלחה. בעסקים יש צורך ואף חובה לקבל החלטות, מקטנות ועד גדולות, שבסופו של דבר צריכות להתגבש לכדי פעולות. כיצד תפתחו את היכולת לקבל החלטות ולפתור בעיות.
יזמים שאינם מנוסים נוטים לעסוק במחשבות על הכסף והרווח שהם "הולכים לעשות" ולא בהוצאות בהן יצטרכו לשאת על-מנת לשמר את העסק. חלק ממהוצאות ברור ומוכר לכולם ועל חלקן לומדים בדרך הקשה - בהפתעה. אלו הוצאות יזמים נוטים לשכוח?
קביעת המחיר של המוצר או השירותים שאנו מוכרים הוא אחד מהדברים הקשים והמורכבים ביותר בניהולו של עסק. מהם השיקולים המנחים ואיך קובעים את "המחיר הנכון"?
על-מנת לסגור עיסקה צריך לדעת לנווט ולשאול את השאלות הנכונות. לא כל שאלה תקדם את סגירת העיסקה. הכינו את הקרקע לסגירה עם השאלות הנכונות.
לפני שתשאלו את עצמכם איפה ואיך אנחנו מפרסמים, רצוי שתשאלו מי הקהל שלנו? אל מי אנחנו מכוונים? וחשוב מכך - למה הלקוחות שלנו הם בעצם הלקוחות שלנו? רק אז תוכלו לשאול, איך אנחנו מגיעים אל אותו קהל? איך אנחנו מפרסמים?
כאשר אנו מעבירים הרצאה או עומדים מול קהל, אנו מקפידים מאוד על התוכן ובחירת המילים, אבל נוטים לשכוח את ההיבטים הלא-מילוליים שתרומתם להצלחה קריטית.
עסקים רבים מפסידים מכירות בשל חוסר הידע או לעיתים המבוכה וחוסר הרצון בביצוע מכירות שלאחר המכירה. UPSELL, CROSS SELL וכדומה, הן טכניקות שנועדו לנצל את המומנטום ואת ההרגשה הטובה של הלקוח, לאחר ביצוע רכישה.
במדריך להזנקת המכירות תמצאו כלים לבניית המסר שלכם שיבדל אתכם למול התחרות. כלים לניהול פגישות מכירה. והכול על-מנת שתוכלו להזניק את המכירות בעסק שלכם ויגרמו ללקוחות להעדיף לרכוש מיכם ולא מהמתחרים.
סקרים הם דרך יעילה ומהירה לקבל משוב מהלקוחות, להבין מה הם חושבים, לאסוף מהם ועליהם מידע ולהבין מה הם רוצים וצריכים. סקרים מעצימים את חוויית הלקוח ומייצרים דו-שיח ועשייה ממוקדת לקוח.
בתהליכי מכירה, יש מספר דרכים בהן ניתן להביא לקוח פוטנצייאלי אל הנקודה בה איבדנו אותו מבלי חזור. היו מודעים והמינעו מאותן טעויות ושפרו את יכולות המכירה שלכם.
לקוחות חוזרים, הם הדרך הטובה והבטוחה ביותר לעשות עסקים. לקוחות שחוו את העסק שלכם והליך הרכישה שלהם קצר יותר, עם מעט מאוד שאלות והתנגדויות, אם בכלל, והעיקר, נדרשים הרבה פחות מאמצי שיווק כדי להגיע אליהם.